Створення умов для активізації рухів дітей
Однією з особливостей молодшого дошкільного віку є потреба дітей в активних і різноманітних рухах. Літньої пори ця потреба повністю задовольняється. Діти безперешкодно й досить подовгу ходять, здійснюючи цільові прогулянки за межі дошкільного закладу. На своїй ділянці вони захоплено бігають, лазять по сходах, драбинах, з’їжджають із гірок, гойдаються на гойдалці, катаються на машинах і велосипедах.
Широко використовуються умови місцевості: з невеликого пагорбка можна збігати, вузеньку неглибоку канавку переступити і т. ін.
Діти пролазять крізь дуги, обручі, залазять в ящики, крокують по пеньочках-«гусеницях», колоді у вигляді крокодила, збивають кулями кеглі, граються із м’ячами.
У той же час малята мають можливість відпочити, сидячи на лавочках, розставлених по всій ділянці, спокійно поспостерігати за однолітками, що граються. Під мереживною тінню дерев, на траві бажано розстеляти легку ковдру, на якій діти могли б поповзати, а то й просто полежати, дивлячись на синє небо й легенькі білі хмаринки.