Історія нашого закладу

    Комунальний заклад «Дошкільний навчальний навчальний заклад Вінницької міської ради» побудований у 1972 році Вінницьким авіаційним заводом з метою задоволення потреб працівників заводу у вихованні та навчанні дітей раннього, дошкільного віку. У 1999 році, згідно рішення Вінницького виконкому, дошкільний заклад передано у комунальну власність міста. Відповідно рішення Вінницької міської ради від 23.12.2016р. № 531 дошкільний навчальний заклад переіменовано у комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад № 43 Вінницької міської ради».

      У період з 1972 по 1992 р.р. керувала закладом  Ребяк Галина Григорівна,  з 1993 року  по 2018 рік— Юсупова Валентина Нарцизівна,  З січня 2019 року по червень  2020 року —  Кучер Вікторія Володимирівна.

З листопада 2020року заклад очолює Пляцок Анна Олексіївна.
 З березня 2022 року заклад очолює Павловська Сніжана Дем’янівна.

    Методичне керівництво: освітнім процесом керування здійснює вихователь-методист Орлик Олена Леонідівна.

 Про нас

    Комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад №43 Вінницької міської ради» — це ясла-садок загального розвитку дітей раннього і дошкільного віку, що належить до комунальної власності м. Вінниці. В закладі  функціонують 8 груп, які відвідують 250 дітей:

2  групи для дітей  раннього віку,

2 групи для дітей молодшого дошкільного віку,

2 групи для дітей середнього дошкільного віку,

2 групи для дітей старшого дошкільного віку (одна з них інклюзивна),

    В своїй діяльності педагогічний колектив керується Конституцією України, Законами України « Про освіту», « Про дошкільну освіту» , Положенням про дошкільний навчальний заклад України, іншими  нормативно — правовими актами, власним  Статутом.

    Зміст освітньої роботи з дітьми, форми організації освітнього процесу  відповідають основним вимогам і концептуальним засадам Базового компонента дошкільної освіти України ( нова редакція) та реалізуються через комплексну освітню програму для  дітей від 2 до 7 років «Дитина»  та парціальні програми:

  • «Афлатот», програма соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку від 3 до 6 років;
  • «Радість творчості», парціальна програма художньо-естетичного розвитку дітей раннього та дошкільного віку (авт.: Борщ Р. М., Самойлик Д. В.)
  • «Грайлик», парціальна програма з організації театралізованої діяльності в дошкільному навчальному закладі (авт. О. Березина,  О. Гніровська,  Т. Линник)
  • «Скарбниця моралі», програма з морального виховання дітей дошкільного віку (авт. – Лохвицька Л.В.)
  • «Про себе треба знати, про себе треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років  (авт. – Лохвицька Л. В.)
  • «Дитина у світі дорожнього руху», програма з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху (авт. – Тимовський О.А., Репік І.А.)
  • «Україна – моя Батьківщина», програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку.
  • «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми п’ятого року життя», парціальна програма (авт. кол. С.В.Бондар та ін.)

   З метою забезпечення подальшого розвитку КЗ «ДНЗ №43 ВМР» як повноцінного освітнього простору для навчання, виховання і розвитку дошкільнят відповідно до їх задатків, нахилів, здібностей, індивідуальних, психічних та фізичних особливостей, культурних потреб, виконання вимог Базового компонента дошкільної освіти, забезпечення соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту; створення безпечних і комфортних умов для учасників навчально-виховного процесу дошкільного закладу, зміцнення матерільно-технічної бази закладу затверджена Компексна програма розвитку КЗ «ДНЗ № 43 ВМР».

Девіз роботи дошкільного закладу:

Граючи — навчати,

Граючи — розвивати,

Граючи — виховувати.

       На підвищення рівня організації освітнього  процесу у закладі створені умови для впровадження позитивного педагогічного досвіду, інноваційних технологій. Успішно реалізувати завдання пізнавального, логіко-математичного розвитку, формуючи уміння оперувати математичними поняттями, знаходити закономірність у розташуванні об’єктів допомагає застосування логічних блоків Д’єнєша і паличок Х.Кюізенера ( вихователь Осіпова С.А., Цимбалюк Б.В., Назарчук А.О., Соболевська В.І .).   Сприяє фомуванню моделей поведінки дошкільників для сталого розвитку впровадження інноваційної технології «Дошкільнятам освіта для сталого розвитку»  Н.Гавриш. Використання системи К.Орфа  « Всесвіт музичних звуків »  на музичних заняттях музичним керівником Синяговською Н.Ю.     гармонійно впливає на всебічний розвиток дошкільнят та розвиток їх творчих здібностей.  

      З метою виявлення, підтримки та розвитку обдарованості, природних нахилів та здібностей дітей дошкільного віку, забезпечення персонального шляху реалізації особистісного потенціалу вихованців організована гурткова робота. В закладі функціонують гуртки:

  • «Веселі музики» (інструментальний),  керівник — музичний керівник Синяговська Н.Ю.
  • «Цікаві шахи» (гра в шахи), керівник — вихователь старшої групи №7 Савчук Н.А.
  • «Клуб юних естетів природи» (екологічний), керівник — вихователь старшої групи №8 Паршивлюк Л.О.
  • «Вправні пальчики» (орігамі) керівник — вихователь середньої групи №6 Рожківська О.В.
  • «Чарівні фарби» (нетрадиційне малювання), керівник —   вихователь середньої групи №5 Горохівська А.О.
  • «Умілі рученята»(художня праця), керівник — вихователь середньої групи №5 Сличук І.П.
  • «Умілі рученята» (художня праця), керівник — вихователь старшої групи №7 Черната І.М.
  • «Маленькі дослідники»( пошуково-дослідницький), керівник — вихователь старшої групи №8 Довбняк А.В.                                                                                                       

                                                                                                 

 Заняття гуртків розвивають творчі здібності дітей, сприяють розвитку уяви, креативності, природного прагнення виявлення активності.