Гурток в дошкільному закладі є самостійною додатковою формою освітнього процесу, його мета — задовольнити потребу й цікавість дитини до певного виду діяльності, розвивати її природні здатності, загальні та спеціальні здібності, своєчасно виявити обдарованість дітей.

Гурткова робота в нашому дошкільному закладі стала невід’ємною частиною освітнього процесу.У нас працюють гуртки:

Гурток «Маленькі дослідники великого світу» (група №8, 6 рік життя)

Мета:

  • оволодіння дошкільниками  певним об’ємом знань для подальшого навчання в школі
  • формування у дошкільників  дослідницьких умінь на навичок;
  • формувати у дошкільників розуміння того, що їхнє навчання наближається до пізнання;
  • збагачувати творчі спроможності дітей на основі формування їхнього дослідницького досвіду;
  • спонукати дітей формулювати наявні ідеї та уявлення;
  • виховувати креативні здібності.

Керівник: вихователь Довбняк Альона Віталіївна

 

Гурток «Цікаві шахи»(група№7, 6 рік життя)

Мета:

  • формування у дітей стійкого інтересу до гри у шахи;
  • розвиток допитливості, інтелектуальних здібностей та потреби у набутті нових знань;
  • засвоєння дітьми основних шахових понять та правил взаємодії  з партнером під час гри у шахи;
  • формування вміння планувати свою діяльність, контролювати та об’єктивно оцінювати себе.

Керівники: вихователь Савчук Наталія Анатоліївна.

 

Гурток «Умілі рученята» (група№7,  6 рік життя)

Мета: 

  • сприяти естетико-художньому вихованню дітей старшого дошкільного віку;
  • заохочувати до оволодіння дітьми уміннями і навичками роботи з природним і штучним матеріалами, техніками «пластилінографія» та «орігамі»;
  • стимулювати до самостійного і творчого створення композицій;
  • розвивати фантазію , творче мислення.

Керівник: вихователь Черната Ілона Миколаївна.

Гурток «Клуб юних естетів природи» (група№8,  6 рік життя)

Мета: 

  • сприяти естетико-екологічному вихованню дітей дошкільного віку ;
  • формувати усвідомлення дитиною нерозривної єдності світу природи і людини,
  • вчити розуміти причинно-наслідкові зв’язки у навколишньому світі,
  • формувати первинні поняття про шляхи творення свого здоров’я.

Керівник: вихователь Паршивлюк Людмила Олександрівна.

Гурток «Чарівні фарби» (група №5, 5 рік життя)

Мета:

  • стимулювати у дітей творчі здібності, прилучати до світу мистецтва;
  • пробуджувати творчі сили і бажання займатися різними видами художньої праці;
  • розвивати творчі здібності; виховувати самостійність, впевненість, ініціативність.

Керівник: вихователь Горохівська Аліна Олександрівна.

«Умілі рученята» (група №5, 5 рік життя)

Мета:

  • стимулювати у дітей творчі здібності, прилучати до світу мистецтва;
  • пробуджувати творчі сили і бажання займатися різними видами художньої праці;
  • розвивати творчі здібності; виховувати самостійність, впевненість, ініціативність.

Керівник: вихователь Сличук Ірина Петрівна.